E-marketing (pozycjonowanie, SEO, SEM)

Istnieje wiele narzędzi składających się na wysokie pozycje w wyszukiwarkach internetowych. Najważniejsze z nich to: optymalizacja kodu źródłowego strony www, tak aby strona internetowa była przyjazna wyszukiwarkom, a co za tym idzie znajdowała się na wysokich pozycjach w wynikach wyszukiwania. Pozycjonowanie - działania prowadzące do jak najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania dla ustalonych słów kluczowych. Linki sponsorowane - akcje promocyjne ukierunkowane na wybraną grupę docelową np. Google AdWords. Narzędzia te są bardzo istotne ponieważ zdecydowana większość internautów przegląda tylko pierwsze wyniki wyszukiwania.

WSO (Web Site Optimization)
SEO (Search Engine Optimization)
SEM (Search Engine Marketing)

Jeżeli powyższe nazwy nic Ci nie mówią, to jesteś pod właściwym adresem. Wykonamy dla Ciebie szereg działań, które zwiększą liczbę wyświetleń Twoich stron internetowych.

„Dziś w internecie szuka się wszystkiego, trzeba stworzyć narzędzia, które pozwolą znaleźć się szybko.”

Magdalena Opeldus

Zabiegi marketingowe w internecie warto zlecić specjalistom, gdyż Twoja strona internetowa może nie dać się znaleźć odbiorcom na których najbardziej Ci zależy. Marketing w internecie jest stosunkowo tani i skuteczny, a przede wszystkim ukierunkowany na zdobycie potencjalnych klientów dla Twojego biznesu. Poprzedzona analiza Twojej działalności i działań konkurencji, pozwala stworzyć narzędzia, które wygenerują najbardziej wartościowy ruch na Twoich stronach.


Sprawdź również:
Media społecznościowe (social media)
Do góry